Welkom J&A Verhuur

vv Harkstede en J&A Verhuur uit Harkstede hebben een overeenkomst gesloten waarbij J&A Verhuur drie seizoenen aan de vereniging frisdrank, mixdrankjes, wijn en metworsten levert in ruil voor korting en sponsoring. vv Harkstede is trots op het feit dat zij een lokale ondernemer aan de vereniging heeft kunnen binden die in woord en daad een actieve bijdrage levert aan de groei en het positieve verenigingsgevoel. Op de foto staan Anne-Jan Dikkema (mede-directeur J&A Verhuur) en Jan Eising (voorzitter van onze vereniging).

vv Harkstede is als voetbalclub de grootste en oudste sportvereniging van Harkstede, Scharmer, Lageland en Woudbloem en brengt elk weekend 600 leden, supporters en vrijwilligers in beweging en verbinding.
J&A Verhuur is gevestigd in Harkstede en in juni 2020 gestart. Het is een jong bedrijf wat zich wil laten zien in de verhuurwereld als een stabiele en betrouwbare partner. Zij verhuurt onder andere taps, tenten, partymeubilair, heaters en barbecues en wil zich vooral onderscheiden door zich flexibel op te stellen tegenover de klant. Ze is vindbaar via www.jenaverhuur.nl, instagram en Facebook.