Een Fantastisch Seizoen voor JO11-1

JO11-1 heeft een schitterend seizoen achter de rug! Met een veel voetbalwedstrijden, spannende toernooien, oefenwedstrijden en leuke teamactiviteiten, hebben de spelers, trainers en leiders zich geen moment verveeld.

Tijdens de trainingen lag de nadruk vooral op omschakeling, passing, positiespel en druk zetten. Het resultaat? Alle spelers hebben een mooie groei doorgemaakt! Het allerbeste van dit seizoen was misschien wel dat het team nooit opgaf. Zelfs tijdens de moeilijke wedstrijden, hielden we de moed erin en bleven we strijden als één team.

• In de tweede fase van het seizoen is JO11-1 kampioen geworden!
  • Tijdens de kerstvakantie behaalde JO11-1 een prachtige derde plaats op het boarding cup toernooi in Winsum.
  • Op 30 maart werd JO11-1 knap tweede op het toernooi in Sint Jansklooster.
  • Op 25 mei kroonde JO11-1 zich tot kampioen tijdens het toernooi in Peize.
  • Op 15 juni herhaalden we dit kunststukje door opnieuw kampioen te worden op het toernooi in Hoogkerk.
  • En op 6 juli sloten we het seizoen af als ongeslagen kampioen tijdens het toernooi in Erica!

Met het kampioenschap in Erica zette JO11-1 de kers op de taart van een geweldig seizoen! Tijdens de vijf gespeelde wedstrijden lieten alle spelers zien waarvoor ze het hele seizoen zo hard hadden getraind.

We willen ook de ouders van de JO11-1 spelers een speciaal bedankje geven. Jullie waren bijna elk weekend met het team op pad en zorgden ervoor dat er gevoetbald kon worden. Dankzij jullie inzet was dit fantastische seizoen mogelijk!